Ny organisation favner fremtiden

Opdeling i privatkundeområde og erhvervskundeområde afspejler den fremtidige strategi og forretningsplan

Renosyd I/S har implementeret en ny organisationsplan, som trådte i kraft ved udgangen af 2012.

Den deler driften op i to hovedområder, nemlig Kundeområde Erhverv og Kundeområde Privat. Den daglige, samlede ledelse varetages som hidtil at direktør Annemette Fuglsang, og der er oprettet to stabsfunktioner: Miljø, arbejdsmiljø og kvalitet med miljøchef Per Sundberg i spidsen og Økonomi og personale med økonomichef Niels-Martin Andersen som leder.

Kundeområde Erhverv dækker erhvervskunder og storkunder, vognmænd og leverandører. Dertil kommer kraftvarmeanlægget og deponierne Skårup og Feltengård samt affaldscentret ved Renosyds hovedkontor i Skanderborg. Som leder af det samlede erhvervsområde er nyansat erhvervskundechef Sune Dowler Nygaard.

Vi vil gerne arbejde mere med erhvervsområdet, som er markedsstyret.

Annemette Fuglsang

Kundeområde privat omfatter  alle privatkunder, i både helårsboliger og sommerhuse. Under området er desuden kørsel og logistik samt genbrugspladserne. Chef for det nye område er privatkundechef Inga Rossen, som hidtil har været miljø- og kvalitetschef hos Renosyd.

”Med vores nye organisation har vi forsøgt at favne fremtiden, idet vi gerne vil samarbejde mere med erhvervslivet omkring håndtering af deres affald. Vi ønsker at skabe stærkere relationer til vores erhvervskunder. Vi ser mange muligheder i et øget samarbejde i den grønne omstillingsproces, hvor vi de kommende år skal blive langt skarpere til at se affaldet som en ressource. Området er markedsstyret, og i kraft af lovgivningen skal vi holde det adskilt fra privatkundeområdet, hvor økonomien skal hvile i sig selv”, fortæller direktør Annemette Fuglsang, Renosyd.

 

Organisations Diagram